اموزش بازی با هیرو های دوتا

اموزش بازی با هیرو های دوتا

در این وبلاگ اموزش بازی با هیرو های دوتا مطابق با آخرین تغییرات مپ 6.74c می باشد
اموزش بازی با هیرو های دوتا

اموزش بازی با هیرو های دوتا

در این وبلاگ اموزش بازی با هیرو های دوتا مطابق با آخرین تغییرات مپ 6.74c می باشد

اموزش بازی با هیروی naix

اموزش در ادامه ی مطلب


   


 

نقات قوت:

استرنج بالا

ارمور بالا

قابلیت لایف استایل

نقات ضعف:

یونیت خوری ضعیف و در نتیجه پول کم

لول برای کیل گرفتن

اسکیل ها:

وقتی شما این لول را بزنید لول زدن روی شما برای 2.5/3.25/4/4.75 ثانیه غیر ممکن میشه.این لول buff ها مثل double damage را از بین میبره.وقتی که شما as بدهید mask of madness کار نمیکنه.اگر هیروی مقابل melee باشه و  را بسته باشد نمیتواند شما را بش کند اما هیرو های رنجی میتوانند.به دلیل از بین بردن buff ها active ایتم mekansm و as برخی ایتم ها مثل mask of madness روتون کار نمیکنه. اما as بعضی از ایتم ها مثل auras و assult روتون کار میکنه .همچنین repel ایتم omni night 2 روتون کار نمیکنه.

این لول 75 مانا و 15 ثانیه کولدان دارد و 30/45/60/80٪ as خودکار میده.

این اسکیل به صورت خودکار4٪/5٪/6٪/7٪ از هل حریفی که دارید به او اتک میدهید به شما اضافه میشوداین لول رویroshan اثر ندارد

وقتی شما این لول را بزنید نایکس دشمن را به مدت 8 ثانیه اسلو میکنه و به مرور زمان مقدار اسلو کاهش میابد:1و2 ثانیه ی اول :70٪

ثانیه3 :60٪ ثانیه4: 50٪ ثانیه5: 30٪ ثانیه های 6 و 7و 8 :10٪.این لول طوری هستش که اگر یکی از دوستان شما به هیروی دشمنی که توسط شما اسلو شده اتک بده 15٪/20٪/25٪/30٪ لایف استایل میشه.

شما میتوانید این لول را روی یونیت های خودی بزنید و وارد وجود انها شوید و با لول اپ شما میتونید وارد هیرو های خودی و یونیت های دشمن نیز شوید.وقتی شما داخل یونیتی بروید به اندازه ی همان یونیت exp و hp rage دارید.وقتی شما داخل یونیتی هستید برخی از ایتم های شما در aoe کار میکند اما radiance و buff هاتون غیر فعال میشن.شما داخل ساختمان ها و rashan و کپی های هیرو های دشمن نمیتوانید شوید.

اسکیل گیری:(از راست به چپ)

        

     +17ـ25 +

ایتم بندی:

شروع بازی:3تا و  و دوتا  و دوتا SALVE

اواسط بازی: و  و  و  و  و 

اواخر بازی: و  و  و  و  و 

توضیحات درمورد ایتم ها:

شروع بازی:من معمولا ترجیح میدم بین ایتم های اول بازی 3 تا  باشه زیرا بعد ها میتوان انرا به  تبدیل کرد و هم استرنج و اگیلیتی و اینتنجنیس خوبی برای اول بازی میده.ایتم  هم برای استرنج در اول بازی هست و بقیه ی ایتم ها هم برای مانا و hp زیاد در اول بازی هستش.

اواسط بازی:مطمئنا بهترین بوت برای نایکس بوت  هستش زیرا هم استرنج بالایی میده و هم موواسپید و اتک اسپید خوبی میده.

یکی از مشکلات نایکس این است لول 3 اش برای فرار نکردن دشمنان کافی نیست زیرا به مرور زمان مقدار اسلو ان کم میشه و راه حل این مشکل تنها ایتم  هستش.ایتم های  و  هم که فکر نکنم لازم به توضیح دادن باشه که برای چیه.

اواخر بازی:شما باید ایتم های  و  را تا اخر بازی نگه دارید زیرا تا اخر بازی موثرند.ایتم  هم برای اسلو کردن دشمنان و استرنج و اگیلیتی بیشتره هر چند شما میتوانید به جای  ایتم  را بخرید.شما باید در اخر بازی  را به  تبدیل کنید.ایتم  هم برای دمیج بیشتر و راحتتر کیل گرفتن هستش.شما باید اخرین ایتمی که میخرید ایتم  باشد و برای هل وحشتناک نایکس بدرد بخور هستش . در صورتی که شما فول ایتم خود را کامل کنید مطمئن باشید که شکست ناپذیر خواهی شد.

هیرو های یار:    

هیرو های ضد:    

امید وارم از این اموزش خوشتان امده باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد