اموزش بازی با هیرو های دوتا

اموزش بازی با هیرو های دوتا

در این وبلاگ اموزش بازی با هیرو های دوتا مطابق با آخرین تغییرات مپ 6.74c می باشد
اموزش بازی با هیرو های دوتا

اموزش بازی با هیرو های دوتا

در این وبلاگ اموزش بازی با هیرو های دوتا مطابق با آخرین تغییرات مپ 6.74c می باشد

اموزش بازی با هیروی huskar

اموزش در ادامه ی مطلب


   


 

معرفی هیرو:این هیرو یک هیروی بسیار تانک میباشد و دارای استرنج فوق العاده وحشتناکی میباشد.این میتواند به راحتی از دست لولر های قوی فرار کند و تانک هارا حتی در اخر بازی بکشد.(البته اگر با او خوب بازی کنید یا به عبارتی دیگه از روی این اموزش عمل کنید)کمتر هیرویی میتواند از دست هاسکار فرار کند.

اسکیل ها:

شما با زدن این لول روی خود یا دوستان به ترتیب 5٪/10٪/15٪/20٪از جان خود یا دوستانتون رو پر میکنید.این لول به ترتیب 2/4/8/10 تا hp شما یا دوستتان را در ثانیه پر میکند.این عمل های بالا در صورتی است که قبل از خالی شدن 60٪ از جان شما یا دوستتان باشد.

اما اگر 60٪‌ از جان شما یا دوستتان کم شده باشد این لول 15٪/30٪/45٪/60٪ از جان شما یا 2/4/8/10 hp در ثانیه به شما یا دوستتان میدهد.این لول 170 مانا و 25 ثانیه کولدان دارد.

وقتی شما این لول را فعال کنید هاسکار به دشمنان تیر های اتشی میزند و انهارا 7 ثانیه اتش میزند و با اتک های بیشتر این زمان هم بیشتر میشود.این لول به دشمنان در هر ثانیه اتش گرفته گی 4/8/12/16 دمیج میزند.این لول مانا و کولدان نداره اما شما با شلیک هر تیر اتشی 15 hp از خود میکاهید!در صورتی که hp هاسکار به 100 برسه دیگه این لول کار نمیکنه.

این لول به صورت خودکار است و به ازای هر 7% hp از دست رفته 3٪/6٪/9٪/12٪ اتک اسپید و 2/4/6/8 اتک دمیج به هاسکار میدهد.

شما با زدن این لول روی دشمنان به مقدار 50٪ از hp هاسکار را به انها دمیج داده و 50% از مومنت اسپید انها میکاهید.وقتی شما این لول را بزنید 35٪/30٪/25٪ از hp هاسکار کم میشود.این لول 5 ثانیه ماندگاری و 45/30/15 ثانیه کولدان دارد.

درصورتی که شما  را بخرید کولدان لول به 4 ثانیه کاهش میابه!

اسکیل گیری:(از راست به چپ)

        

     + 17ـ25 +

ایتم بندی:

شروع بازی: ابتدا باید به اضافه ی استرنج اگیلیتی و دمیج هم داشته باشید پس 3تا  و یکی  میخرید.برای داشتن hp دوتا SALVE و یکی  بخرید.

اواسط بازی:شما باید برای این قسمت 3تا  را به  تبدیل کنید و  را نیز به  تبدیل کنید.شما باید حتما ایتم های  و  و  را بخرید زیرا کمک میکند هنگام استفاده از لول هایتان hp کمتری از دست بدهید که این برای هاسکار مهم ترین چیز هستش اما قبل از این سه تا باید ایتم  را بخرید زیرا باعث میشود استرنج شما بالا برود.

اواخر بازی:شما باید تا اواخر بازی ایتم های  و  و  را نگه دارید و به علاوه ی این سه ایتم باید  را به  تبدیل کنید.شما میتوانید ایتم های  و  را بخرید تا هاسکار غیر قابل شکست دادن باشد!

نکته:شما میتوانید در صورت داشتن پول کافی  را فروخته و  را بخرید.

هیرو های یار:    

بهترین یار ها: 

هیرو های ضد:    

بدترین ضد ها:  اگر این دوتا دشمنتون بودن هاسکارو به هیچ عنوان پیک نکنید چون لهتون میکنن!

امیدوارم از این اموزش خوشتان بیاید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد